I maschere ùn sò più pazzi dopu un annu di "ricchezza", ma alcune persone perdenu ancu milioni

U 12 di ghjennaghju, a Pruvincia di Hebei hà avvisatu chì, per impedisce l'esportazione di l'epidemie, a cità di Shijiazhuang, a cità di Xingtai è a cità di Langfang seranu chjuse per a gestione, è u persunale è i veiculi ùn esceranu micca, salvu necessariu.Inoltre, i casi sporadici in Heilongjiang, Liaoning, Pechino è altri lochi ùn anu micca firmatu, è i zoni sò aumentati à e zone di risicu mediu-altu da u tempu à u tempu.Tutte e parte di u paese anu ancu enfatizatu à riduce u viaghju durante u Festival di Primavera è celebrà l'annu novu in u locu.Di colpu, a situazione di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hè torna tensa.

Un annu fà, quandu l'epidemie hà scoppiatu per a prima volta, l'entusiasmu di tuttu u populu per "robà" maschere era sempre viva.Trà i primi dieci prudutti annunziati da Taobao per u 2020, e maschere sò listate impressiunanti.In u 2020, un totale di 7,5 miliardi di persone anu cercatu a keyword "mask" in Taobao.

À l'iniziu di u 2021, a vendita di maschere hà tornatu à a crescita.Ma avà, ùn avemu più da "piglià" maschere.In una recente cunferenza di stampa di BYD, u presidente di BYD, Wang Chuanfu, hà dettu chì durante l'epidemie, a pruduzzione quotidiana di maschere di BYD hà righjuntu un massimu di 100 milioni, "Ùn aghju micca paura di utilizà maschere per l'annu novu quist'annu".

Ran Caijing hà truvatu chì in i principali farmacie è e plataforme di e-commerce, l'offerta è u prezzu di e maschere sò normali.Ancu u micro-affari, chì hà a più alta sensibilità olfativa, sparì da u circhiu d'amici.

In l'annu passatu, l'industria di e maschere hà sperimentatu alti è scende cum'è montagne russe.À l'iniziu di u focu, a dumanda di maschere hè aumentata drasticamente, è l'ordini da tuttu u paese eranu scarsi.U mitu di e maschere "fà ricchezza" hè in scena ogni ghjornu.Questu hà ancu attiratu un gran numaru di persone per cumincià à riunite in l'industria, da i giganti di a fabricazione à i pratichi chjuchi è mediani.Un "uraganu" di a pruduzzioni di maschere.

Una volta, guadagnà soldi cù maschere era cusì simplice: cumprà macchine di maschere è materie prime, truvate un locu, invitate i travagliadori, è hè stabilita una fabbrica di maschere.Un praticante hà dettu chì in a prima fase, l'investimentu di capitale di a fabbrica di maschere piglia solu una settimana, o ancu trè o quattru ghjorni, per rimbursà.

Ma u "periodu d'oru" di e maschere chì s'arricchiu durò solu uni pochi di mesi.Cù l'aumentu di a capacità di pruduzzione domestica, l'offerta di maschere hà cuminciatu à falà à a dumanda, è una quantità di picculi fabbriche chì eranu "a mità di strada" sò cascate una dopu à l'altru.I prezzi di e macchine di maschere è altri equipaghji è materie prime cunnessi cum'è a tela fusa sò ancu tornati à a norma dopu avè sperimentatu grandi alti è bassi.

Fabbriche di maschere stabilite, cumpagnie listate cù cuncetti cunnessi è giganti di fabricazione sò diventati i vincitori rimanenti in questa industria.In un annu, un gruppu di persone eliminate pò esse lavatu, è una nova "fabrica di maschere prodotta in massa" pò esse creata - BYD hè diventatu un grande vincitore in l'industria di e maschere in 2020.

Una persona vicinu à BYD hà dettu chì in u 2020, e maschere diventeranu una di e trè imprese maiò di BYD, è l'altri dui sò fonderie è automobili."Hè stimatu cunservativamente chì i rivenuti di maschere di BYD sò decine di miliardi.Perchè BYD hè unu di i principali fornitori di esportazioni di maschere ".

Ùn ci hè solu un ampiu fornimentu di maschere domestiche, u mo paese hè ancu diventatu una fonte impurtante di furnimentu globale di maschere.I dati di dicembre 2020 mostranu chì u mo paese hà furnitu più di 200 miliardi di maschere à u mondu, 30 per capita in u mondu.

I picculi maschere di festa portanu troppu sentimenti complicati di e persone in l'annu passatu.Finu à avà, è forse ancu per un bellu pezzu dopu, serà sempre una necessità chì tutti ùn ponu lascià.Tuttavia, l'industria di maschere domestica ùn ripeterà micca a "pazza" di un annu fà.

Quandu a fabbrica hè cascata, ci era ancu 6 milioni di maschere in u magazzinu

Quandu u Festival di Primavera di u 2021 s'avvicina, Zhao Xiu torna in a so cità nativa per liquidà e parte di a fabbrica di maschere cù i so cumpagni.À questu tempu, era esattamente un annu da a so fabbrica di maschere hè stata stabilita.

Zhao Xiu era una di e persone à u principiu di u 2020 chì pensava ch'ellu avia pigliatu a "divulgazione" di l'industria di e maschere.Era un periodu di "fantasia magica".Numerosi pruduttori di maschere apparsu unu dopu à l'altru, i prezzi sò cresciuti, cusì ùn ci era micca bisognu di preoccupassi di a vendita, ma hà tornatu rapidamente à a calma.Zhao Xiu hà fattu un calculu grossu.Finu à avà, ellu stessu hà quasi persu più di un milione di yuan."Quest'annu, hè cum'è cavalcà una muntagna russa".Ellu suspirò.

U 26 di ghjennaghju di u 2020, u sicondu ghjornu di l'annu novu lunare, Zhao Xiu, chì celebrava l'annu novu in a so cità nativa in Xi'an, hà ricevutu una chjamata da Chen Chuan, un "fratellu maiò" chì hà scontru.Hà dettu à Zhao Xiu à u telefunu chì hè avà dispunibule nantu à u mercatu.A dumanda di maschere hè assai grande, è a "bona opportunità" hè quì.Questu coincideva cù l'idea di Zhao Xiu.L'anu colpi.Zhao Xiu hà tenutu 40% di l'azzioni è Chen Chuan hà tenutu 60%.Una fabbrica di maschere hè stata creata.

Zhao Xiu hà una certa sperienza in questa industria.Prima di l'epidemie, e maschere ùn eranu micca una industria prufittuosa.Hà travagliatu in una sucietà lucale in Xi'an impegnata in l'industria di prutezzione di l'ambiente.U so pruduttu principale era purificatori d'aria, è e maschere anti-smog eranu prudutti ausiliari.Zhao Xiu cunniscia solu duie funderie cooperative.Una linea di produzzione di maschere.Ma questu hè digià una risorsa rara per elli.

À quellu tempu, a dumanda di maschere KN95 ùn era micca grande quant'è più tardi, cusì Zhao Xiu hà inizialmente destinatu à maschere civili dispunibuli.Da u principiu, sintia chì a capacità di pruduzzione di e duie linee di produzzione di a fonderia ùn era micca abbastanza alta."Si pò pruduce solu menu di 20,000 maschere à ghjornu."Cusì anu spesu solu 1,5 milioni di yuan in una nova linea di produzzione.
A macchina di maschera hè diventata un pruduttu prufittu.Zhao Xiu, chì hè di novu in a linea di produzzione, hà prima affruntatu u prublema di cumprà una macchina di maschera.Hanu cercatu e persone in ogni locu, è infine l'hanu compru per un prezzu di 700.000 yuan.

A catena industriale ligata di maschere hà ancu purtatu in modu cullettivu un prezzu in salita à principiu di 2020.

Sicondu "China Business News", versu l'aprile 2020, u prezzu attuale di una macchina di maschera KN95 completamente automatica hè aumentatu da 800 000 yuan per unità à 4 milioni di yuan;u prezzu attuale di una macchina di maschera semi-automatica KN95 Hè ancu aumentatu da parechji centu mila yuan in u passatu à dui milioni di yuan.

Sicondu un insider di l'industria, u prezzu uriginale di a fabbrica di fornitura di ponti nasali di maschere in Tianjin era di 7 yuan per kilogramu, ma u prezzu hà cuntinuatu à aumentà in un o dui mesi dopu à ferraghju 2020. "U più altu una volta hè ghjuntu à 40 yuan/kg. , ma l'offerta hè sempre scarsa ".

A cumpagnia di Li Tong hè impegnata in u cummerciu esteru di prudutti di metallu, è hà ancu ricevutu l'affari di strisce nasali di maschere per a prima volta in ferraghju 2020. L'ordine hè vinutu da un cliente coreanu chì hà urdinatu 18 tunnellate à tempu, è l'ultimu straneru. prezzu di cummerciu righjuntu 12-13 yuan / kg.

U stessu passa per i costi di u travagliu.A causa di a grande dumanda di u mercatu è a prevenzione di l'epidemie, i travagliadori qualificati ponu esse qualificati cum'è "diffici di truvà una persona"."À quellu tempu, u maestru chì hà debuggatu a macchina di maschere ci hà pagatu 5,000 yuan à ghjornu, è ùn pudia micca negoziatu.Se ùn avete micca d'accordu per lascià immediatamente, a ghjente ùn vi aspittà micca, è riceverete una splusione tuttu u ghjornu.U prezzu normale prima, 1000 yuan à ghjornu.I soldi sò abbastanza.In seguitu, se vulete riparà, costarà 5000 yuan in mezzu ghjornu ".Zhao Xiu si lamentava.

À quellu tempu, un travagliadore ordinariu di debugging di una macchina di maschere puderia guadagnà da 50 000 à 60 000 yuan in pochi ghjorni.

A linea di pruduzzione auto-custruita di Zhao Xiu hè stata rapida.À u so piccu, cumminatu cù a linea di pruduzzione di a fonderia, a pruduzzioni di ogni ghjornu puderia ghjunghje à 200 000 maschere.Zhao Xiu hà dettu chì à quellu tempu, travagliavanu quasi 20 ore à ghjornu, è i travagliadori è e macchine in fondu ùn anu micca riposu.

Hè ancu in questu periodu chì u prezzu di e maschere hà cullatu à un livellu scandalizatu.Hè difficiuli di truvà una "maschera" nantu à u mercatu, è e maschere ordinarie chì eranu uni pochi centesimi ponu ancu esse vendute per 5 yuan ognunu.

U costu di maschere civili prudutte da a fabbrica di Zhao Xiu hè in fondu di circa 1 cent;à u puntu di prufittu più altu, u prezzu ex-factory di una mascara pò esse vindutu per 80 centesimi."À quellu tempu, puderia guadagnà unu o dui centu mila yuan à ghjornu".

Ancu s'ellu sò una fabbrica di "picculi prublemi", ùn si preoccupanu micca di l'ordine.In fronte à una carenza di fabbriche di pruduzzione di maschere, in ferraghju 2020, a fabbrica di Zhao Xiu hè stata ancu listata cum'è una sucietà di garanzia anti-epidemica da a Cummissione di Sviluppu è Riforma lucale, è hà ancu un scopu di furnimentu designatu."Questu hè u nostru mumentu culminante."Zhao Xiu hà dettu.

Ma ciò ch'elli ùn s'aspittavanu era chì stu "momentu di punta", chì durò solu un mesi, sparì rapidamente.

Cum'è elli, un gruppu di cumpagnie di maschere chjuche è medii sò stati stabiliti rapidamente in pocu tempu.Sicondu i dati di Tianyan Check, in ferraghju 2020, u numeru di cumpagnie legate à a maschere registrate solu in quellu mese hà righjuntu 4376, un aumentu di 280,19% da u mese precedente.

Un gran numaru di maschere hà inundatu di colpu in diversi mercati.A vigilazione di u mercatu hà cuminciatu à cuntrullà strettamente i prezzi.In Xi'an, induve si trova Zhao Xiu, "a supervisione di u mercatu hè diventata più stretta, è i prezzi alti originali ùn sò più pussibule".

U colpu fatale à Zhao Xiu era l'entrata di i giganti di a fabricazione.

A principiu di ferraghju 2020, BYD hà annunziatu una cunversione d'altu prufilu per entra in l'industria di a produzzione di maschere.À a mità di ferraghju, e maschere BYD anu cuminciatu à entre in u mercatu è à pocu à pocu catturà u mercatu.Sicondu i rapporti di i media, da marzu, BYD puderia digià pruduce 5 milioni di maschere per ghjornu, equivalenti à 1/4 di a capacità di produzzione naziunale.

Inoltre, e cumpagnie di fabricazione cumprese Gree, Foxconn, OPPO, biancheria intima Sangun, vestiti di fagioli rossi, tessili per a casa Mercury anu ancu annunziatu a so participazione à l'armata di produzzione di maschere.

"Ùn sapete mancu cumu hè mortu!"Finu à avà, Zhao Xiu ùn pudia ancu cuntrullà a so sorpresa, "U ventu hè cusì feroce.Hè troppu feroce.Da a notte, pare chì ùn ci mancanu maschere in tuttu u mercatu!

Da marzu 2020, per via di l'aumentu di l'offerta di u mercatu è di u cuntrollu di i prezzi regulatori, a fabbrica di Zhao Xiu ùn hà praticamente micca un grande prufittu.Hà accumulatu qualchi canali quandu era impegnatu in l'industria di a prutezzione di l'ambiente, ma dopu chì a grande fabbrica hè entrata in u ghjocu, hà scupertu chì u putere di negoziazione di i dui lati ùn hè micca à u listessu livellu, è assai ordini ùn sò micca stati ricevuti.
Zhao Xiu hà cuminciatu à salvà.Una volta anu cambiatu à e maschere KN95, destinate à l'istituzioni mediche lucali.Anu ancu avutu un ordine di 50 000 yuan.Ma prestu scupertu chì quandu i canali tradiziunali di furnimentu di sti istituzioni ùn sò più stretti, perderanu a so cumpetitività."I grandi pruduttori ponu mette in piazza tuttu, da maschere à vestiti protettivi in ​​una volta."

Cunsigliu di cuncilià, Zhao Xiu hà pruvatu à andà in u canali di cummerciu esteru di maschere KN95.Per a vendita, hà ricrutatu 15 venditori per a fabbrica.Duranti l'epidemie, i costi di u travagliu eranu elevati, Zhao Xiu hà risparmiatu i so soldi, è u salariu di basa per i venditori hè statu elevatu à circa 8 000 yuan.Unu di i capi di a squadra hà ancu ottenutu un salariu di basa di 15 000 yuan.

Ma u cummerciu esteru ùn hè micca una medicina salvatore per i pruduttori di maschere chjuchi è medii.Per esportà maschere oltremare, avete bisognu di dumandà per certificazioni mediche pertinenti, cum'è a certificazione CE di l'UE è a certificazione FDA di i Stati Uniti.Dopu l'aprili 2020, l'Amministrazione Generale di e Dogane hà publicatu un annunziu per implementà ispezioni di l'esportazione di merceria nantu à l'esportazione di maschere mediche è altri materiali medichi.Parechji pruduttori chì originariamente pruducianu maschere civili ùn anu pussutu passà l'ispezione legale doganale perchè ùn anu micca ottenutu certificati pertinenti.

A fabbrica di Zhao Xiu hà ricivutu u più grande ordine di cummerciu esteru à quellu tempu, chì era 5 milioni di pezzi.À u listessu tempu, ùn ponu micca ottene a certificazione UE.

In April 2020, Chen Chuan hà trovu Zhao Xiu di novu."Lascia.Ùn pudemu micca fà questu ".Zhao Xiu hà ricurdatu chjaramente chì pochi ghjorni fà, i media avianu appena informatu a nutizia chì "BYD hà ricevutu quasi $ 1 miliardi in ordini di maschere da California, USA".

Quandu a produzzione si ferma, ci era ancu più di 4 milioni di maschere dispunibuli è più di 1,7 milioni di maschere KN95 in e so fabbriche.A macchina di maschere hè stata purtata à u magazzinu di a fabbrica in Jiangxi, induve hè sempre almacenata finu à avà.Aghjunghjendu l'equipaggiu, u travagliu, u spaziu, a materia prima, etc. à a fabbrica, Zhao Xiu hà calculatu chì avianu persu da trè à quattru milioni di yuan.

Cum'è a fabbrica di Zhao Xiu, un gran numaru di cumpagnie di maschere chjuche è mediane chì anu "fattu a mità di strada" anu subitu un rimpiazzamentu in a prima mità di 2020. Sicondu i rapporti di i media, ci era millaie di fabbriche di maschere in una piccula cità in Anhui durante l'epidemie, ma da maghju 2020, 80% di e fabbriche di maschere anu cessatu a produzzione, affruntendu u dilema di senza ordini è senza vendita.


Tempu di post: 13-Jan-2021