A Germania intende distribuisce maschere gratuite à e persone vulnerabili

Di fronte à a ripresa di a nova epidemia di a corona, un portavoce di u Ministeru di a Salute tedescu hà dettu u 14 chì u guvernu distribuirà maschere gratuiti à i gruppi à altu risicu propensu à u novu virus di a corona da u 15, chì hè previstu di prufittà circa 27. milione di persone.

 

L'11 di dicembre, un omu (a manca) hà registratu prima di passà una prova di l'acidu nucleicu in un centru di teste COVID-19 di novu aghjuntu in Düsseldorf, Germania.Fonte: Xinhua News Agency

 

L'Agenzia Tedesca di News hà dettu u 15 chì u guvernu hà distribuitu maschere FFP2 attraversu farmacie in tutta a Germania in tappe.Tuttavia, l'Associazione Federale di Farmacisti Tedeschi aspetta chì e persone ponu avè longu fila quandu ricevenu maschere.

 

Sicondu u pianu di u guvernu, a prima fase di distribuzione di maschere continuarà finu à u 6 di u mese prossimu.Duranti stu periodu, l'anziani di più di 60 anni è i pazienti cù malatie croniche ponu riceve 3 maschere gratuitamente cù carte d'identità o materiali chì ponu dimustrà chì sò suscettibili.Altre persone autorizate ponu ancu purtà documenti di supportu pertinenti per portà maschere.

 

In a seconda tappa, queste persone ponu uttene 12 maschere cù cupuni d'assicuranza di salute ognunu da u 1 di ghjennaghju di l'annu prossimu.Tuttavia, 6 maschere necessitanu un pagamentu tutale di 2 Euro (circa 16 yuan).

 

A maschera FFP2 hè unu di i standard europei di maschera EN149: 2001, è u so effettu protettivu hè vicinu à a maschera N95 certificata da l'Istitutu Naziunale di Sicurezza è Salute Occupational in i Stati Uniti.

 

U Ministeru di a Salute tedescu stima chì u costu tutale di a distribuzione di maschere hè di 2,5 miliardi d'euros (19,9 miliardi di yuan).

 

 

 


Tempu di post: Dec-19-2020