Cumu prevene è cuntrullà e malatie infittivi respiratorii cum'è a gripe è a nova pneumonia coronaria?

(1) Aumentà a forma fisica è l'immunità.Mantene i cumpurtamenti sani in a vita, cum'è u sonnu adattatu, l'alimentazione adatta è l'esercitu.Questa hè una garanzia impurtante per rinfurzà a fitness fisica è migliurà a resistenza di u corpu.Inoltre, a vaccinazione contra a pneumonia, l'influenza è l'altri vaccini ponu migliurà e capacità individuali di prevenzione di e malatie in modu miratu.

(2) Mantene l'igiene di e mani Lavà frequente e mani hè una misura impurtante per prevene l'influenza è altre malatie infizziose respiratorie.Hè cunsigliatu di lavà e mani spessu, soprattuttu dopu à tosse o starnutu, prima di manghjà, o dopu u cuntattu cù l'ambiente contaminatu.

(3) Mantene l'ambiente pulitu è ​​ventilatu.Mantene a casa, u travagliu è l'ambiente di vita pulita è ben ventilata.Pulite a stanza spessu, è mantene a finestra aperta per un certu tempu ogni ghjornu.

(4) Minimizà l'attività in i posti affollati.In a stagione di alta incidenza di e malatie infittivi respiratorii, pruvate d'evità i posti affollati, friddi, umidi è pocu ventilati per riduce a chance di cuntattu cù e persone malate.Purtate una maschera cun voi, è porta una maschera cum'è necessariu quandu in un locu chjusu o in cuntattu strettu cù l'altri.

(5) Mantene una bona igiene respiratoria.Quandu si tosse o starnute, copre a bocca è u nasu cù tissuti, tovaglioli, etc., lavate e mani dopu à tosse o starnutu, è evite di toccu l'ochji, u nasu o a bocca.

(6) Mantene luntanu da l'animali salvatichi Ùn toccu, caccia, processà, trasportu, macellate, o manghja animali salvatichi.Ùn disturbate micca l'habitat di l'animali salvatichi.

(7) Vede un duttore subitu dopu à l'iniziu di a malatia.Una volta chì i sintomi di febbre, tosse è altre malatie infettive respiratorie si presentanu, duveranu portà una maschera è andà in l'uspidale à pedi o in una vittura privata.Se devi piglià u trasportu, devi esse attentu à riduce u cuntattu cù altre superfici;A storia di u viaghju è di a vita, a storia di u cuntattu cù e persone cù sintomi anormali, etc., deve esse notificatu à u duttore in tempu, è à u stessu tempu, ricurdate è risponde à e dumande di u duttore in detail quant'è pussibule per ottene efficace. trattamentu in tempu.

(8) Cooperà attivamente in l'implementazione di e misure di prevenzione è di cuntrollu In più di a prutezzione persunale sopra citata, i citadini anu da fà ancu rapporti pertinenti dopu à esce (ritornu) à Chengdu cum'è necessariu è cooperanu à l'implementazione di e misure di prevenzione è di cuntrollu.À u listessu tempu, u publicu generale deve assistisce, cooperà è ubbidisce à u travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie urganizata da i dipartimenti di u guvernu, è accettà l'investigazione, a raccolta di campioni, a prova, l'isolamentu è u trattamentu di e malatie infettive da istituzioni di prevenzione è di cuntrollu di e malatie è medichi. è istituzioni sanitarie in cunfurmità cù a lege;entra in u publicu Cooperà attivamente cù a scansione di codice di salute è a rilevazione di a temperatura di u corpu in i posti.


Tempu di post: 23-sep-2020