Seoul cumencia à portà maschere mentre l'epidemie s'intensifica

Seoul, a capitale di a Corea di u Sud, hà obligatu a ghjente à portà maschere da u 24 per frenà a rapida diffusione di u novu coronavirus in Seoul è i so circostanti.

Sicondu "l'ordine di maschere" emessu da u guvernu municipale di Seoul, tutti i citadini devenu portà maschere in lochi interni è affollati esterni è ponu esse eliminati solu quandu si manghja, hà dettu Yonhap.

À principiu di maghju, un gruppu di infezioni hè accadutu in l'uspidale di Litai, una cità induve i nightclubs sò cuncentrati, incitendu u guvernu à dumandà à e persone di portà maschere in autobus, taxi è metro da a mità di maghju.

U sindaco in funzione di Seoul, Xu Zhengxie, hà dettu in una cunferenza di stampa u 23 chì spera di ricurdà à tutti i residenti chì "purtà maschere hè a basa per mantene a sicurità in a vita di ogni ghjornu".A strada Chung Ching di u Nordu è a pruvincia di Gyeonggi vicinu à Seoul anu ancu emessu ordini amministrativi per furzà i residenti à portà maschere.

U numeru di casi recentemente diagnosticati in u circulu di a capitale di a Corea di u Sud hè aumentatu recentemente per via di una infezione di cluster in una chjesa in Seoul.Più di 1000 novi casi cunfirmati sò stati signalati in Seoul da u 15 à u 22 di ghjennaghju, mentre chì ci era circa 1800 casi cunfirmati in Seoul dapoi a Corea di u Sudu hà riportatu u so primu casu da u 20 à u 14 di ghjennaghju di stu mese, secondu e dati di u guvernu.

The Associated Press hà dettu chì 397 novi casi cunfirmati sò stati rappurtati in Corea di u Sud u 23, è i novi casi sò stati in triple cifre per 10 ghjorni consecutivi.


Tempu di posta: 27-aug-2020