A Svezia stringe e misure di prevenzione di l'epidemie è prupone di portà maschere per a prima volta

U 18, u primu ministru svedese Levin hà annunziatu una quantità di misure per impediscenu un ulteriore deterioramentu di a nova epidemia di a corona.L'Agenzia Svedese di Salute Pública hà prupostu prima di portà una maschera per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie quellu ghjornu.

 

Levin hà dettu in una cunferenza di stampa quellu ghjornu chì spera chì u populu svedese serà cuscente di a gravità di l'epidemie attuale.Se e novi misure ùn ponu esse implementate in modu efficace, u guvernu chjuderà più lochi publichi.

 

Karlsson, u direttore di l'Agenzia di Salute Pùbblica Svedese, hà datu una introduzione dettagliata à e novi misure, cumprese l'implementazione di l'apprendimentu à distanza per u liceu è sopra, centri cummerciali è altri grandi lochi di shopping per limità u flussu di persone, l'annullamentu di scontu. prumuzioni durante u Natale è l'annu novu, è a pruibizione di vendita in i ristoranti dopu à 8 ore di sera. Tali misure seranu implementate u 24.L'Uffiziu di Salute Pública hà ancu prupostu di portà maschere per a prima volta da quandu u focu hà iniziatu à u principiu di questu annu, esigendu chì i passageri chì piglianu u trasportu publicu à portà maschere sottu "assai affollati è incapaci di mantene a distanza suciale" da u 7 di ghjennaghju di l'annu prossimu.

 

A nova data epidemica di a corona publicata da l'Agenzia Svedese di Salute Pública u 18 dimustrava chì ci era 10,335 novi casi cunfirmati in u paese in l'ultime 24 ore, è un totale di 367,120 casi cunfirmati;103 novi morti è un totale di 8,011 morti.
I casi cumulativi cunfirmati in Svezia è i morti di novi corone sò attualmente u primu trà i cinque paesi nordici.L'Agenzia Svedese di Salute Publica hà scuraggiatu a ghjente di portà maschere per motivi di "fallimentu di avè evidenza di ricerca scientifica".Cù l'arrivu di a seconda onda di l'epidemie è u rapidu aumentu di i casi cunfirmati, u guvernu svedese hà stabilitu u "New Crown Affairs Investigation Committee".U cumitatu hà dettu in un rapportu publicatu pocu fà, "A Svezia hà fiascatu à prutege bè l'anziani sottu a nova epidemia di a corona.E persone, chì causanu finu à u 90% di i morti sò anziani ".U 17, u rè svedese Carl XVI Gustaf hà fattu un discorsu televisatu, dicendu chì a Svezia "hà fiascatu à luttà contra a nova epidemia di a corona".


Tempu di post: Dec-19-2020