Ci hè una lacuna enormosa in l'industria di e maschere.Chì ghjè a tendenza di u sviluppu è a prospettiva di l'industria di e maschere in 2020?

A maschera hè u "equipaggiu protettivu" di u novu coronavirus.Cù a ripresa di a produzzione è a riabilitazione in tutte e parte di u paese, e maschere dispunibuli è e maschere N95 sò diventate più calde.Quasi tutte e maschere sò arrubati è venduti in ogni locu.U prezzu hè ancu da 6 à 6. Micca solu questu, ma ancu a nutizia di trè maschere è falsi maschere hè stata publicata.

Per popularizà, e maschere chirurgiche medichi sò cumposti da una faccia di maschera è una banda di tensione.U corpu di a maschera hè divisu in trè strati: internu, mediu è esternu:

 

U stratu internu hè materiale amichevule à a pelle: gasa sanitaria ordinaria o tela non-tessuta, a strata media hè una strata di filtru d'isolazione, a strata esterna hè una strata antibacteriana di materiale speciale: tela non-tessuta o strata di materiale soffiatu in polipropilene ultra-sottile.

Una maschera piatta ordinaria hà bisognu di 1 g di tela meltblown + 2G di tissu spunbonded

Una maschera N95 hà bisognu di circa 3-4 g di tela soffiata + 4G di tissu spunbonded

A tela Meltblown hè un materiale impurtante per e maschere chirurgiche mediche è e maschere N95, chì hè chjamatu u "core" di maschere.

Sicondu e statistiche di l'Associazione Industriale di l'Industria di Tessili Industriali di Cina, spunbonded hè u principale prucessu di produzzione in l'industria nonwovens di China.In 2018, a pruduzzione di nonwovens spunbonded era 2,9712 milioni di tunnillati, cuntendu 50% di a pruduzzioni tutali di nonwovens, principarmenti utilizati in materiali sanitarii è altri campi;melt blown tecnulugia cuntava solu 0,9%.

Da stu calculu, a pruduzzione domestica di meltblown nonwovens serà 53500 tunnellati / annu in 2018. Sti tessuti meltblown ùn sò micca solu utilizati per maschere, ma ancu per materiali di prutezzione di l'ambiente, materiali di vestiti, materiali di diafragma di batterie, materiali wiping, etc.

In cunfrontu cù i fabricatori di maschere, i fabricatori di tessuti non-tessuti in fusione ùn sò micca assai.In tali circustanze, u statu hà lanciatu una quantità di imprese fonti per mette in opera per migliurà a capacità di produzzione.In ogni casu, in u visu di a piattaforma tessili è di u circhiu tessili induve si cercanu i tissuti non-tessuti di melt blown, ùn hè micca ottimistu à u mumentu.A velocità di pruduzzione di a Cina in questa pneumonia face sfide senza precedente!

Attualmente, di fronte à a situazione epidemica di pulmonite, tutte e parte di u paese aumentanu a produzzione ghjornu è notte.Hè previstu chì l'industria di e maschere averà i seguenti cambiamenti in u futuru:

 

1. A pruduzzione di maschere cuntinueghja à cresce

Sicondu e statistiche di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, a capacità massima di produzzione di maschere in Cina hè più di 20 milioni per ghjornu.Sicondu un sondaghju realizatu da stazioni radio domestiche francesi, a Cina hè a più grande basa di produzzione di maschere mediche in u mondu, cuntendu 80% di a produzzione mundiale.U guvernu raccoglierà è almacenà a pruduzzione in eccedenza dopu l'epidemie, è l'imprese chì rispondenu à i standard ponu urganizà a produzzione cù piena putenza.Hè previstu chì a produzzione di maschere continuerà à aumentà in u futuru.

A nova prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie di pneumonia di coronavirus è u sviluppu ecunomicu è suciale sò stati tenuti in a cunferenza di stampa di l'Uffiziu di l'Informazione di u Cunsigliu di Statu u 10 matina 24. À a cunferenza di stampa, Cong Liang, membru di u gruppu di u Partitu di a Cummissione di Sviluppu Naziunale è di Riforma è Segretariu Generale, hà introduttu in particulare a situazione pertinente di espansione a capacità di produzzione di maschere è assicurà a fornitura di maschere.

Cong Liang hà dettu chì dapoi u 1 di ferraghju, a Cummissione naziunale di sviluppu è di riforma hà aiutatu i pruduttori di maschere à risolve i prublemi di travagliu, capitale, materie prime, etc.Pò esse apprussimatamente divisu in duie tappe: a prima tappa hè principalmente per affruntà a situazione epidemica è assicurà u staffu medico di prima linea, cun focus nantu à espansione a produzzione di maschere mediche N95.Dopu à i sforzi, u rendiment di ogni ghjornu di N95 u 22 di ferraghju hà righjuntu 919000, chì hè 8,6 volte di quellu di u 1 di ferraghju. Dapoi u ferraghju, attraversu l'operazione unificata di u statu, 3 milioni 300 mila maschere sò stati spediti da e pruvince chì producenu maschere N95. , focu annantu à a prutezzione di Wuhan in Hubei, è Pechino è altre zone senza capacità di produzzione N95, cumprese 2 milioni 680 mila maschere N95 medichi trasferiti à Wuhan, è u voluminu di spedizione di ogni ghjornu hè ancu più di 150 mila.

2. Maschi prufessiunali accuparà gradualmente u mercatu

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia di a Cina è u migliuramentu cuntinuu di u standard di vita di e persone, u cuncettu di cunsumu di e persone è u livellu di cunsumu anu cambiatu è migliuratu assai.In l'ultimi anni, cù l'enfasi crescente nantu à a prutezzione di a sicurità persunale è a rata di incidenza di e malatie di l'occupazione cum'è a pneumoconiosi, u mercatu di maschere prufessiunali hè enormu.

In u futuru, e maschere prufessiunali cuntinueghjanu à occupà u mercatu, mentre chì a quota di u mercatu di e maschere di gasa piena di bassa gamma cuntinuerà à calà, chì hè una tendenza inevitabbile.

Dunque, attualmente, hè sempre relativamente prufittuosa per fà maschere in fabbriche.Parechji fabbriche anu riformatu per fà maschere.Dipende da quale pò coglie l'opportunità di cummerciale.

Cina hè u più grande pruduttore è esportatore di maschere in u mondu, è a pruduzzione annuale di maschere conta circa 50% di u mondu.Sicondu i dati publicati da a China Textile Business Association, in 2018, a produzzione di maschere di a Cina serà di circa 4,54 miliardi, chì supererà i 5 miliardi in 2019 è superà i 6 miliardi in 2020.

 


Tempu di pubblicazione: 17 ottobre 2020