Chì tippu di maschera pò esse purtatu per a prevenzione è u cuntrollu?

Recentemente, l'Uffiziu di Controlu è Prevenzione di Malattie di a Cummissione Naziunale di Salute hà publicatu "Linee guida per l'usu di maschere di pneumonia per a prevenzione di l'infezzione nova da Coronavirus", chì hà rispostu in dettagliu à una seria di prublemi chì u publicu deve esse attentu à quandu. purtendu maschere.

A "Guida" indica chì e maschere sò una linea di difesa impurtante per prevene e malatie infettive respiratorie è ponu riduce u risicu di nova infezione da coronavirus.E maschere ùn ponu micca solu impediscenu à u paziente di spraying droplets, riduce a quantità è a velocità di gocce, ma ancu bluccà i nuclei di gocce chì cuntenenu virus è impediscenu à l'usu di inalazione.

E maschere cumuni includenu principalmente maschere ordinarie (cum'è maschere di carta, maschere di carbone attivatu, maschere di cuttuni, maschere di spugna, maschere di gasa, ecc.), maschere mediche usate, maschere chirurgiche mediche, maschere protettive mediche, KN95 / N95 è sopra maschere protettive particulate.

Maschere medichi dispunibuli: Hè ricumandemu chì u publicu l'utilizanu in lochi publichi micca affollati.

Maschere chirurgiche mediche:L'effettu protettivu hè megliu cà e maschere medichi dispunibuli.Hè ricumandemu di purtalli durante u so periodu di serviziu, cum'è i casi suspettati, u persunale di trasportu publicu, i cunduttori di taxi, i travagliadori di sanità è u persunale di serviziu di u locu publicu.

KN95/N95 è sopra maschera protettiva di particulate:L'effettu protettivu hè megliu cà quellu di e maschere chirurgiche mediche è di e maschere medichi dispunibuli.Hè cunsigliatu per l'investigazione in situ, u campionamentu è u persunale di teste.U publicu pò ancu purtassi in lochi assai affollati o in lochi publichi chjusi.

Comu sceglie a mascara ghjusta?

1. Tipu di maschera è effettu protettivu: maschera protettiva medica> maschera chirurgica medica> maschera medica ordinaria> maschera ordinaria

2. Mascara ordinariu (cum'è tela di cuttuni, spugna, carbone attivatu, gasa) pò solu impediscenu a polvera è a nebbia, ma ùn ponu impedisce a diffusione di bacteria è virus.

3. Maschere mediche ordinarie: ponu esse usate in lochi publichi micca affollati.

4. Maschere chirurgiche mediche: L'effettu protettivu hè megliu cà e maschere mediche ordinarie è ponu esse purtate in lochi affollati in lochi publichi.

5. Maschere protettive mediche (N95 / KN95): aduprate da u staffu medico di prima linea quandu cuntattate i pazienti cun una nova pneumonia coronaria cunfirmata o sospettata, cliniche di febbre, campionamentu di sondaghju in situ è ​​persunale di teste, è ponu ancu esse purtati in lochi densamente populati. o lochi publichi chjusi.

6. In quantu à a prutezzione di a recente pneumonia da coronavirus rumanzu, maschere mediche sò deve esse usate invece di cotone ordinariu, gasa, carbone attivatu è altre maschere.

 

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2021